środa, 13 listopada 2013


Ostatnio coraz więcej osób zadaje mi pytanie , jak zdobyć kobietę, albo , czy warto z tą bądź z tamtą próbować ... ludzie chyba poszaleli ... gdybym uważał , że warto z jakowąś damą spróbować to nikomu bym tego nie mówił tylko myślał jak by ją tu podejść . Albo jak to jest być zakochanym itd. Przecież jestem ostatnią osobą którą można o takie rzeczy pytać !. Jestem sam - już kolejny miesiąc ... nie licząc jednego dłuższego związku reszta cała nie trwała zazwyczaj dłużej jak 6 miesięcy !. Tzn. związek mój trwał nadal tylko dziewczyna miała inaczej na imię ;) Chyba nigdy nie byłem zakochany - więc jak można mnie właśnie w tym temacie o coś pytać ?. Nie mam sił , ani chęci odpowiadać - bo i po co ?. Nie mam ostatnio chęci nawet na oglądanie się za kobietami na ulicy ... zresztą nawet tego chyba nigdy nie robiłem. I skąd wiedzieć , że to właśnie TA, albo TEN skoro tylu ludzi jeszcze się nie poznało ? Dobra - można przeprowadzić redukcję - np. ja osobiście uważam ,że murzynki są mało atrakcyjne (bez obrazy - mój gust , moje zdanie) więc ileś tam milionów kobiet odpada , następne azjatki - też podziękuję - tym razem kilka miliardów kobiet mniej. Greczynki .. hmm młode są niektóre takie ..hmmm ale później z wiekiem - kilkadziesiąt tysięcy mniej ;).Włoszki - nieeeee - bałbym się teścia o rodowodzie sycylijskim... itd. Najładniejsze są jednak Matki Polki - poważnie. Ale co z tego skoro kobiety są jak dzieła sztuki - można podziwiać budowę, kształt , głębię .... tylko , że każde dzieło nudzi się po jakimś czasie - staje się codziennym kiczem . Nawet największy esteta w końcu znajdzie wady w swoim ulubionym obrazie - jeśli tylko będzie się odpowiednio długo w niego wpatrywał. Dlatego z pytaniami o miłość proszę kierować się pod inny adres :).    
btw polecam impezy militarne, eventy, wyjazdy motywacyjne www.militarne-borne.pl
Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz